تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیون
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

تقسیم‌بندی کامیون‌ها
انواع کامیون بر اساس موارد مهم زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:
قدرت
حجم میزان بار حمل شده
نوع چرخ‌ها: چرخ‌ها معمولاً لاستیکی و زنجیری هستند.
اتصال مخزن و تراکتور: ممکن است شاسی یکپارچه، نیمه تریلر و تمام تریلر باشد.
روش تخلیه: شامل تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو است.
قابلیت استفاده از شبکه راه‌ها: منظور جاده‌ای و خارج جاده‌ای است.
انواع کامیون
کامیون‌ها طبق تقسیم‌بندی که در بالا ذکر شد، دارای انواع گوناگونی هستند. باید به این نکته توجه داشت که این دسته از خودروهای سنگین، عموماً برای رانندگی نیاز به گواهینامه پایه‌یک دارند و رانندگان کامیون حتماً باید این گواهینامه را داشته باشند. همچنین اگر شما علاقه‌مند به شغل راننده کامیون هستید، می‌توانید برای مطالعه بیشتر به مقاله ویژگی یک راننده کامیون خوب چیست مراجعه کنید.
انواع کامیون بر اساس محور و وزن
کامیونت (خاور): این کامیون‌ها کوچک و کمی بزرگتر از وانت بوده و دارای دومحور و شش چرخ هستند که میزان بارگیری آن‌ها تا 3 تن است.
تک: این کامیون‌ها با دو محور و شش چرخ که حداکثر مجاز به حمل ۱۰ تن بار هستند.
جفت: این کامیون ها معمولاٌ دارای سه محور و ده چرخ هستند که جفت‌های کمپرسی آن ۶×۴ است، ولی باری‌ها اکثراً ۶×۲ بوده و می‌توانند تا ۱۵ تن بار را حمل کنند.
تریلی: در واقع یک نوع از کامیون ها تریلی نام دارد که دارای انواع مختلفی است. تریلی‌ها وسایل حمل و نقل و حمل بار هستند که برای باربری‌های سنگین استفاده می‌شود و تا چندین تن توان حمل بار را دارد.
هجده چرخ: تریلی‌ها کامیون‌های دو قسمتی هستند، یعنی قسمت بارگیر آن‌ها (تریلر) با یک مفصل به کله وصل می‌شود، این دسته از کامیون‌ها برای بارهای حجیم و سنگین و همچنین برای کمپرسی و کفی استفاده می‌شود.
کمرشکن: کمرشکن هم زیرمجموعه‌ی تریلی است با این تفاوت که تریلر آن نسبتاً قوی‌تر از تریلی های دیگر است. این کامیون دارای حالتی خاص است که از آن برای ترابری بارهای سنگین‌تر و ماشین‌آلات راه‌سازی استفاده می‌شود.
911: در واقع این کامیون در دسته‌ای بین خاور و تک‌ها قرار می‌گیرد و برگرفته از نام بنز ۹۱۱ است. البته این نوع بیشتر بین راننده‌ها و باربری‌ها مشهور است و نمی‌توان آن را یک دسته جدا به‌حساب آورد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 







:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به کهک ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: